NL / ENG / ESP

Samen veiligheid creëren

Wij zijn Moneytronic

Sinds 1991 staan we met ons team garant voor uw Zorgeloos Cashmanagement.
Met meer dan 20 jaar ervaring en kennis van het vak, voeren wij vol passie onze
service uit voor meer dan duizend klanten.

Kennis

20 jaar ervaring

Een bedrijf bestaat uit goede producten of diensten maar zeker ook uit kennis door ervaring.
En bij Moneytronic is er veel ervaring en vormt de basis om een klant goed te adviseren.
Dit kennisteam is het kloppend hart van het bedrijf, zeker als er ook passie voor het vak bij komt kijken.
Wij stellen deze ‘kennis’ graag aan u voor:

  • Jordi, Managing Director en oprichter Moneytronic

    De wereld van cash is altijd mijn passie geweest. In ‘my early days’ het verkopen van kassasystemen en Lamson buizenpost heeft er toe bijgedragen dat ik de finesses weet van het gehele cashtraject bij een detaillist. 20 jaar geleden heb ik Moneytronic opgericht. Ik word er serieus blij van als ik bij een klant het hele proces kan stroomlijnen waardoor ze sneller, efficiënter maar ook veiliger kunnen werken. En dat hoeft lang niet altijd door diep in de buidel te tasten maar kan soms ook gewoon door slim te zijn.

    Ik hou van uitdagingen, van simpel en degelijk maar ook van High Intelligence oplossingen. Eigenlijk ben ik geen verkoper maar een dienstverlener.

    Daar voel ik me goed bij, mensen het naar de zin maken. Thuis ook. Ik kook graag voor anderen en schuif maar aan. Mijn specialiteit? Paella en pannetje lam a la Jordi.’

  • Sander, Adviseur en accountmanager

    Mijn  hele leven ben ik al werkzaam in de retail en gestart op de werkvloer zoals de Hema. Ik snap daarom waar de behoefte ligt van de filiaalhouder of ondernemer. Na ruim 10 jaar dienstverband bij Moneytronic heb ik ook een behoorlijke kennis van de branche en haar producten.

    Ik wil graag ‘zorgen’, dat zit in mijn genen. Het is fijn als de klant met een prettig gevoel koopt , een zeg maar ‘value for money gevoel’ krijgt.

    In de basis zorg ik ervoor dat de klant geen valsgeld aanneemt  en er niet te veel cash in de kassalade ligt, maar ik adviseer ook tot aan koppelingen in software en alles wat daar tussen zit. Ja, ik hou van creatief meedenken.  Als ik mijzelf nog meer mag omschrijven? Ik ben rustig, eerlijk, geen push en  hou van filmpje, hapje, drankje. Vrienden en familie zijn belangrijk voor me. En net als zij dat doen heb ik de wens dat ook de klant mij graag ziet komen en tevreden is. Daar toast ik op!

  • Ineke, Hoofd binnendienst en adviseuse

    Na een tijdje voor afdeling finance van multinationals te hebben gewerkt ben ik tot de conclusie gekomen dat ik klantcontact het leukst vindt. En dat doe ik nu al meer dan 4 jaar voor Moneytronic. Hier zit ik echt op mijn plek. Zelfreflectie is een pré vind ik. Wat kan ik nog beter doen. Niet Denken dat je alles al weet maar bereid zijn te blijven leren. Dat vind ik een heerlijke uitdaging en is voor de klant denk ik een prettige houding. De wereld van cash is afwisselend en vaak uitdagend want iedereen heeft weer een ander probleem of wens. Helpen met een simpele vals geld gelddetector of een van de jongens sturen naar een ondernemer met een uitdaging, dat ‘iets goed regelen’, blijft leuk.

    Als ik een verbaasde ondernemer mag uitleggen dat hij zijn kassalade binnen 1 minuut geteld heeft door middel van maar één geldweger brengt telkens weer een glimlach rond mijn mond.

    Ja, mijn werk en daarnaast leven op het water, daar ligt mijn passie.

Passie

Out of the box

Wij houden van probleemstellingen. Dat daagt je uit, zet je scherp. Vervolgens moet de oplossing ook
simpel zijn en betaalbaar. Realistisch dus. Dan moet je out of the box gaan denken en daar ligt ook onze
passie, dat maakt ons vak leuk. Door open minded te zijn kom je ook producten en producttoepassingen
tegen die subliem zijn als het gaat om van kassa - naar kantoor - naar kluis.
Een paar voorbeelden:

  • Uitdaging: Ik wil de veiligheid in mijn winkel verhogen

    Oplossing: Je cash geld ligt niet meer in de waardekamer


    Waardespreiding is ook risicospreiding

    Een overvaller heeft het graag voorzien op de strongroom waar alle cash opgeslagen ligt. Deze waardekamer is een gewilde locatie omdat daar de bulk van het geld ligt dat vaak via buizenpost aan komt. Maar als je nu eens per kassa in een kluisje de biljetten geteld en wel opslaat? Je kunt in je software simpelweg zien waar wat is afgestort. Stap maar eens uit de frontoffice-backoffice gedachte als het al jaren niet anders gebeurd.

    Het is voor een overvaller of fraudeur dan als de caviabak van Fred Oster of het spel miljoenenjacht; waar zit het meeste in? Cash verspreidt over ettelijke kassakluizen die te tijdrovend zijn om allemaal te kraken en maar zien wat er dan in zit. Via deze CCi kluisjes, welke direct veilig biljetten telt en opslaat in een speciale (ATM) cassette of een gesloten zakje, is dit mogelijk. Veel ondernemers durven het al aan en merken dat het eigenlijk… rust geeft.

  • Uitdaging: Ik wil dat er niemand in de
    strongroom komt

    Oplossing van Moneytronic: Kassaladekluis


    Frietloket voor kassalades

    Voor een grote retail organisatie in Ierland heeft het Moneytronic-team een soort doorschuifluik ontwikkeld waarbij de caissières niet de strongroom hoefden te komen. Een grote kluis met als extra een speciaal luik waar aan de ene kant de kassalades er in werden geplaatst en er aan de andere kant in de strongroom er uit konden worden gehaald voor telwerkzaamheden. Een, zoals dat heet , gecompartimenteerde kluis.

    Dit frietluik voor geld maken sommige ondernemers in Nederland ook gebruik van. Door het apparaatje Count Easy waren ze ook in staat om in de strongroom door middel van weging, zowel het briefgeld als de munten, een kassalade binnen 1 minuut te tellen én gelijk gekoppeld te hebben aan de software zodat apart invoeren van getallen ook overbodig werd.

  • Uitdaging: Ik heb 2 kassalades nodig bij de valutawissel

    Oplossing van Moneytronic: Moneytrommel


    Van gulden naar euro

    Voor C1000 werd destijds door het Moneytronic team een soort 2e kassalade ontwikkeld tijdens de periode dat we wisselden van de gulden naar de Euro. Een doosje met kokertjes waardoor het tellen ook een fluitje van een cent was. Voor Mc Donalds werd eenzelfde soort tijdelijke oplossing bedacht genaamd Mc Safe wat iets weg had van een pijporgeltje. Eenvoudig maar werkzaam.

Service

We care

Klant is koning klinkt afgezaagd maar als klant is het wel fijn om je koning te voelen. Je cashbeheer leg je het liefst neer bij een
gesmeerde organisatie waar je al je vragen kunt stellen én ze graag willen zorgen dat je tevreden bent. Veilig en efficiënt
ondernemen begint ook bij jezelf vinden wij van team van Moneytronic.

  • Joanne, office manager

    'Vanaf het begin ben ik betrokken bij Moneytronic en als vanzelf denk ik standaard vanuit de klant.

    Ik ben altijd benieuwd naar het ‘waarom’ van mensen en organisaties, wat drijft iemand. Zorgen dat de klant tevreden is vind ik een van de belangrijkste dingen.

    Als er een klacht is of als ik een vraag voor de 5e keer bij ons binnen zie komen dan moeten we dus iets veranderen en ga ik het onderzoeken, kijken waar we kunnen verbeteren. Gelukkig hebben we een degelijk crm-systeem want met zoveel relaties is een goede automatisering de basis om een klant goed van dienst te kunnen zijn. Als die basis er is wordt werken fijn, zelfs bij grote update-projecten vanwege een nieuw eurobiljet en iedereen meteen geholpen wil worden. Ik hou van diversiteit. Als hobby maak ik bijvoorbeeld shawls maar ook voeding houdt me bezig. Thuis vind je mij daarom vaak in de keuken, gezellig samen met manlief en de kids. Lekker en gezond koken (en stiekem soms iets te veel eten) en dit delen aan een grote tafel vol met vrienden.'

  • Ian, helpdesk en allesweter

    Geblinddoekt en met mijn handen op mijn rug zet ik nog een computer in elkaar. Ik ken écht alle apparaten bij Moneytronic, van binnen en van buiten. Dat is een drang in mij.

    Ik moet precies weten hoe alles werkt. Die technische drive heb ik altijd heb gehad. Daarom doe ik ook de controle op continuïteit en kwaliteit van de apparaten die bij ons binnen komen en stuur ik het technische  team aan.

    We komen op locatie van de klant om onderhoud te plegen. Dan blijft de apparatuur  bij de klant en lopen de interne bedrijfsprocessen daar zoveel mogelijk door. Daar hou ik van, goed geregeld en iedereen tevreden. Klantcontact en autorijden vind ik leuk en dat komt goed van pas als de Benelux je werkgebied is. Hoe ik mijn zinnen verzet? Mijn 2 konijnen, die heb ik zindelijk heb gemaakt en lopen gezellig rond in ons huis. En blij word ik van mijn bakkie koffie elke ochtend, liefst 2 of 3…... Heerlijk begin van de dag.

  • Wilma, financiele regelneef

    ‘Ik ga graag naar mijn werk omdat ik van organiseren houd. Dat alles lekker loopt en klopt. En dat is natuurlijk wel handig als je de financiën doet. Ik werk al meer dan 12 jaar bij Moneytronic en in het begin was ik overal inzetbaar. Als voormalig office manager was ik toen dus een soort vliegende kiep maar ken daardoor alle facetten van het bedrijf.

    Lekker uitdagend om de organisatiestructuur mee uit te bouwen en te zien op welke vlakken we duidelijkheid en helderheid kunnen verschaffen en ook zo het beste de klant kunnen ’servicen’. We Care voel ik me fijn bij.

    Op dit moment heb ik het financiële gedeelte in mijn beheer en ik kan zeggen dat alles op rolletjes loopt. Thuis heb ik graag ook alles onder controle en ben de spil in huis. Alhoewel ik de pubers, haha, maar eens wat meer aan het werk ga zetten en zelf dingen laat regelen. Oh ja, en waar ik heel blij van wordt: chocolade.

  • De boxen voorkomen fraude, zijn efficient en bovenal veilig

    Amanda Bremmer, hoofdcassiere over Intelligente cashbox CCI

Kom eens op de koffie

We helpen u graag met uw uitdaging!

Contact

Meer weten?

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief