NL / ENG / ESP

Wij helpen u met kennis & ervaring

Hoe kunnen wij u helpen?

 

Service desk

Heeft u een storing? Maak dan een storingsticket aan zodat wij meteen weten wie u bent met welk probleem. Binnen 12 uur heeft u een reactie.
Komt u hier niet uit? Bel ons dan (+31(0)73 612 97 17 keuze 1)

Storingsticket aanmaken
 

Procedure retouren

Het kan voorkomen dat onze medewerkers vragen een product te retourneren. Dat kan alleen als u het klant retour formulier (link naar formulier) invult en voegt bij uw te retourneren pakket. Graag sturen naar: Moneytronic Nederland, De Kleine Elst 24, 5246 JH Rosmalen, The Netherlands.

KLANT RETOUR FORMULIER
 

Online hulp

In bepaalde situaties kunnen onze service medewerkers vragen online hulp te gebruiken zodat wij in staat zijn op afstand storingen te evalueren en indien mogelijk te verhelpen. Klik hieronder en u krijgt toegang tot online hulp. Voor het gebruik van online hulp rekenen wij een kleine vergoeding.

Vraag online hulp aan
 

Service contract

Wilt u een zorgeloos cashmanagement? Op ieder systeem dat wij leveren bieden wij een standaard of een uitgebreide service mogelijkheid. Voor meer informatie over onze servicecontracten neemt u contact op met onze servicedesk service@moneytronic.nl of bel ons  (+31(0)73 612 97 17 keuze 3)

SERVICE DESK

Veelgestelde vragen

Sinds 1991 staan we met ons team garant voor uw zorgeloos cashmanagement.
Met meer dan 20 jaar ervaring en kennis van het vak, voeren wij vol passie
onze service uit voor meer dan duizend klanten.

  • De boxen voorkomen fraude, zijn efficient en bovenal veilig

    Amanda Bremmer, hoofdcassiere over Intelligente cashbox CCI

Kom eens op de koffie

We helpen u graag met uw uitdaging!

Contact

Meer weten?

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief