Knowledge.ADMINISTRATIE


  Hoe kan ik mijn contactgegevens bijwerken?

  • Hoe kan ik wijzigingen in mijn adres of contactgegevens doorgeven?

  Wat zijn de betaalmethoden die jullie accepteren?

  • Welke opties bieden jullie voor het betalen van facturen?

  Hoe kan ik een kopie van een factuur aanvragen?

  • Kan ik een duplicaat van een eerdere factuur ontvangen en hoe vraag ik die aan?

  Wat moet ik doen als ik een fout vind in mijn factuur?

  • Hoe kan ik een fout in de facturatie aanmelden en wat is het proces voor correctie?

  Kan ik mijn servicecontract online inzien?

  • Hoe krijg ik toegang tot mijn huidige servicecontract en bijbehorende documenten?

  Wat is de opzegtermijn voor mijn servicecontract?

  • Hoe en wanneer kan ik mijn servicecontract opzeggen?

  Hoe worden de tarieven jaarlijks aangepast?

  • Op welke wijze en wanneer worden prijsaanpassingen doorgevoerd in mijn contract?

  Hoe kan ik een klacht indienen over de service of ondersteuning?

  • Wat is het proces voor het indienen van een klacht en hoe lang duurt het voordat ik een reactie kan verwachten?

  Zijn er kortingen of promoties waarvan ik kan profiteren?

  • Biedt Moneytronic speciale kortingen of promoties voor trouwe klanten of bij de vernieuwing van contracten?

  Wie kan ik contacteren voor dringende vragen buiten kantooruren?

  • Is er een noodnummer of contactpersoon voor urgente kwesties na kantooruren?

stentie voor complexere vragen.

× Hoe kan ik je helpen?