Onze hulp nodig?
- AI-Smart Agent via WhatsApp
Onze AI-Smart Agent staat klaar op WhatsApp om snel antwoord te geven op de meest gestelde vragen. Maak gebruik van deze snelle en efficiënte manier om directe ondersteuning te krijgen. * 0031(0)6 21566355 - Servicedesk
Heeft u een technische vraag of een probleem? Onze servicedesk staat op diverse manieren tot uw dienst om u te helpen met elke uitdaging. Neem contact op - Kennisbank
Ontdek onze uitgebreide kennisbank, beschikbaar voor al onze apparatuur. Hier vindt u FAQ’s, video’s, fotomateriaal en handleidingen die u kunnen helpen bij het gebruik en onderhoud van uw apparaten. - Handleidingen
Voor veel voorkomende problemen bieden wij handleidingen die u kunnen helpen bij het zelf oplossen van storingen. Deze stap-voor-stap gidsen zijn ontworpen om u snel weer op weg te helpen. - Storingstickets
U kunt op elk moment van de dag online een storingsticket aanmaken. Wij reageren snel om u zo spoedig mogelijk te assisteren met uw vraag of probleem. - Live Ondersteuning via TeamViewer
In veel situaties bieden wij de mogelijkheid om ‘live’ mee te kijken via TeamViewer. Deze real-time ondersteuning is ideaal voor complexere problemen die op afstand kunnen worden opgelost. - Retourinstructies
Indien u een artikel wilt retourneren, volg dan onze duidelijke instructies. Dit zorgt ervoor dat het retourproces soepel en zonder complicaties verloopt
Heb je een servicevraag of ben je benieuwd naar de verschillende service overeenkomsten? Neem contact op met de servicedesk.
Onze AI-Smart Agent staat klaar op WhatsApp om snel antwoord te geven op de meest gestelde vragen. Maak gebruik van deze snelle en efficiënte manier om directe ondersteuning te krijgen. 0031(0)6 21566355
Wil je direct een storing melden? Maak hier een storingsticket aan. Een van onze medewerkers neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.
In bepaalde situaties kunnen we je vragen online hulp te gebruiken zodat wij op afstand een storing kunnen beoordelen en indien mogelijk verhelpen.
Ontdek onze uitgebreide kennisbank, beschikbaar voor al onze apparatuur. Hier vindt u FAQ's, video’s, fotomateriaal en handleidingen die u kunnen helpen bij het gebruik en onderhoud van uw apparaten.
Vaak is een storing redelijk makkelijk te verhelpen. Hier vindt je voor diverse producten een korte handleiding waarmee je de storing wellicht zelf kan verhelpen.
Moneytronic accepteert retours alleen onder bepaalde voorwaarden. Om een product te retourneren, moet u het volgende proces volgen:
- Aanmelden van Retour:
U moet uw retour eerst aanmelden via ons ondersteuningssysteem op Moneytronic Support Portal. Hier ontvangt u een ticketnummer dat gebruikt wordt voor verdere communicatie en tracking van uw retour. - Downloaden van Retourformulier:
Download het retourformulier van onze website. Dit formulier moet volledig ingevuld worden en bij het retourproduct gevoegd worden. Het zorgt ervoor dat uw retour correct verwerkt wordt en dat alle benodigde informatie beschikbaar is. https://www.moneytronic.nl/wp-content/uploads/2021/03/Retourformulier-Moneytronic.pdf - Voorwaarden voor Acceptatie:
Producten moeten in originele staat worden teruggestuurd, inclusief alle verpakkingen en accessoires. Retouren die niet voldoen aan onze voorwaarden, zoals beschadigde of incomplete producten, worden mogelijk niet geaccepteerd. - Verzending en Tracking:
Na het aanmelden van uw retour en het invullen van het retourformulier, dient u het product naar ons terug te sturen met een traceerbare verzendmethode. Het ticketnummer moet duidelijk vermeld worden op de verpakking. - Dit beleid zorgt ervoor dat zowel u als klant, evenals Moneytronic een duidelijk overzicht en controle hebben over het retourproces.
Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via SERVICE@moneytronic.nl.