Onze Hulp Nodig?

  • Heb je een probleem of technische vraag, onze servicedesk kan je op allerlei manieren helpen.
  • Maak online 24/7 een storingsticket aan en we reageren binnen 12 uur.
  • In veel gevallen kunnen we ook ‘live’ met je meekijken via TeamViewer.
  • Als je een artikel wilt retourneren, volg dan de instructies hieronder. Zo weten we zeker dat alles soepel verloopt.
service desk_bl
Service Desk

Heb je een servicevraag of ben je benieuwd naar de verschillende service overeenkomsten? Neem contact op met de servicedesk.

storingsticket_bl
Storingsticket

Direct een storing melden? Maak een storingsticket aan Een van onze medewerkers neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.

online meekijken_bl
Online meekijken

In bepaalde situaties kunnen we je vragen online hulp te gebruiken zodat wij in staat zijn op afstand een storing te evalueren en indien mogelijk te verhelpen. Via de knop hieronder krijg je toegang tot online hulp.

retourneren_bl
Retouneren

Het kan voorkomen dat we vragen een product te retourneren. Om te voorkomen dat een pakket zoek raakt verzoeken we je het klant retour formulier in te vullen en mee te sturen.