Onze hulp nodig?
Heb je een probleem of technische vraag, onze servicedesk kan je op allerlei manieren helpen.
- Voor veel problemen is er een handleiding waarmee je de storing wellicht zelf kan verhelpen.
- Maak online 24/7 een storingsticket aan en we reageren binnen 12 uur.
- In veel gevallen kunnen we ook ‘live’ met je meekijken via TeamViewer.
- Als je een artikel wilt retourneren, volg dan de instructies hieronder. Zo weten we zeker dat alles soepel verloopt.
Vaak is een storing redelijk makkelijk te verhelpen. Hier vindt je voor diverse producten een korte handleiding waarmee je de storing wellicht zelf kan verhelpen.
Heb je een servicevraag of ben je benieuwd naar de verschillende service overeenkomsten? Neem contact op met de servicedesk.
Wil je direct een storing melden? Maak hier een storingsticket aan. Een van onze medewerkers neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.
In bepaalde situaties kunnen we je vragen online hulp te gebruiken zodat wij op afstand een storing kunnen beoordelen en indien mogelijk verhelpen.
Een product of onderdeel retourneren? Om te voorkomen dat een pakket zoek raakt, vragen we het retour formulier in te vullen en mee te sturen.