Onze hulp nodig?

Heb je een probleem of technische vraag, onze servicedesk kan je op allerlei manieren helpen.

  • Voor veel problemen is er een handleiding waarmee je de storing wellicht zelf kan verhelpen.
  • Maak online 24/7 een storingsticket aan en we reageren binnen 12 uur.
  • In veel gevallen kunnen we ook ‘live’ met je meekijken via TeamViewer.
  • Als je een artikel wilt retourneren, volg dan de instructies hieronder. Zo weten we zeker dat alles soepel verloopt.
service desk_bl
Service Desk

Heb je een servicevraag of ben je benieuwd naar de verschillende service overeenkomsten? Neem contact op met de servicedesk.

storingsticket_bl
Storingsticket

Wil je direct een storing melden? Maak hier een storingsticket aan. Een van onze medewerkers neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.

manual (1)_bl
Handleidingen

Vaak is een storing redelijk makkelijk te verhelpen. Hier vindt je voor diverse producten een korte handleiding waarmee je de storing wellicht zelf kan verhelpen.

online meekijken_bl
Online meekijken

In bepaalde situaties kunnen we je vragen online hulp te gebruiken zodat wij op afstand een storing kunnen beoordelen en indien mogelijk verhelpen.

retourneren_bl
Retourneren

Een product of onderdeel retourneren? Om te voorkomen dat een pakket zoek raakt, vragen we het retour formulier in te vullen en mee te sturen.